Конкурс журналістських матеріалів про малий та середній бізнес, який творить сучасну Україну
Конкурс журналістських матеріалів про малий та середній бізнес, який творить майбутнє країни
Про конкурс
Розкажіть світу, наскільки активний в Україні бізнес, а ми розповімо про вас.
Найкращі матеріали отримають грошову винагороду в 30 000, 20 000 та 10 000 грн.
?
?
Чому ми створюємо цей конкурс
Це найбільша бізнес-асоціація незалежних українських підприємців, яка створена за межами політичних інтересів з метою захисту інтересів підприємців та формування сприятливого бізнес-середовища в Україні.
Лідер на ринку експрес-доставок в Україні, який надає послуги швидкої, зручної та надійної доставки документів, посилок та вантажів в будь-яку точку країни.
Конкурс створено командою ГС «Спілка українських підприємців» за підтримки компанії «Нова пошта».
  • щоб звернути увагу журналістів на малий і середній український бізнес, який працює чесно та прозоро;
  • щоб познайомити українців із національним бізнесом, який вміє робити якісні товари;
  • щоб український бізнес прагнув ставати кращим та прозорішим;
  • щоб сприяти налагодженню діалогу між журналістами на підприємцями;
  • щоб розвивати об'єктивну та неупереджену бізнес-журналістику в Україні.
Хронологія конкурсу
12.11
30.11
3.12
Кінцевий термін подачі заявок
Визначення переможця експертним журі
Урочиста церемонія нагородження в Києві
Переможці отримають:
ІІІ місце
ІІ місце
І місце
10 000 грн
20 000 грн
30 000 грн
ХТО ОЦІНЮВАТИМЕ РОБОТИ
Олена Плахова
Директорка з маркетингу та управління репутацією «Нової Пошти»
Катерина Глазкова
виконавча директорка
СУП
Наталя Педченко
Виконавча директорка
«Інтерньюз-Україна»
Андрій Яніцкий
Директор Центру журналістики Київської школи економіки
Галина Петренко
директорка ГО
«Детектор медіа»
Оксана Романюк
Виконавча директорка Інституту Масової Інформації, членкиня Комісії з журналістської етики
Ігор Балинський
експерт Львівського медіафоруму, засновник і керівник Школи журналістики УКУ (2011-2017 рр.)
Хто оцінюватиме роботи
Андрій ЯНІЦЬКИЙ
Наталя ПЕДЧЕНКО
Катерина
ГЛАЗКОВА
Директор Центру журналістики Київської школи економіки
виконавча директорка
«Інтерньюз-Україна»
виконавча директорка СУП
Директорка з
маркетингу та управління репутацією «Нової Пошти»
Олена
ПЛАХОВА
Галина ПЕТРЕНКО
директорка ГО «Детектор медіа»
Ігор БАЛИНСЬКИЙ
експерт Львівського медіафоруму, засновник і керівник Школи журналістики УКУ (2011-2017 рр.)
Оксана Романюк
виконавча директорка Інституту Масової Інформації, членкиня Комісії з журналістської етики
  • УВАГА: На конкурс приймаються журналістські матеріали, опубліковані в друкованих або інтернет-виданнях, озвучені на радіо чи показані на телебаченні в період з 1 жовтня до 9 листопада 2021 року!

  • Учасник — журналіст або команда журналістів з українських ЗМІ із усіх регіонів.

  • Героями матеріалу повинні бути власники, засновники МСБ, українські локальні підприємці.

  • Формат матеріалу — будь-який. Це може бути відео, аудіо чи текстовий матеріал, репортаж, інтерв'ю, лонгрід тощо.

  • Темою матеріалу має бути виключно малий або середній бізнес, власниками / засновниками якого є українські підприємці, які ведуть свій бізнес прозоро та відповідно до норм чинного законодавства.
Умови участі
Щоб подати заявку,
у вас залишилося
Дні
Години
Хвилини
Секунди
  • Зберігати баланс думок (забезпечувати об'єктивність у висвітленні подій);

  • Бути достовірним (посилатися виключно на надійні, офіційні та неупереджені джерела інформації);

  • Не мати помилок (акцент іде на точність інформації; однак також важить і грамотність в тексті матеріалу);

  • Мати чітку структуру та бути повним (максимально розкривати заявлену тематику і суть, бути логічно послідовним);

  • Не бути спонсорським матеріалом (явне або приховане фінансування матеріалу на користь описаних у ньому бізнесів чи груп впливу, а також формат нативної реклами забороняється для участі в конкурсі);

  • Мати чітке відокремлення між фактами і коментарями (цитування, пряма мова, відображення позицій окремих сторін мають бути очевидно виділеними, не подаватися як фактична інформація);

  • Бути безстороннім та незаангажованим (журналіст має виражати нейтралітет щодо поданих у матеріалі даних та не висловлювати свою підтримку на користь певних осіб у матеріалі).
Матеріал на конкурс повинен відповідати загальноприйнятим журналістським стандартам, зокрема:
!
Прізвище
Назва матеріалу
Дата публікації
Медіа публікації
Лінк на матеріал
З організаційних питань звертатися:
Юлія
Контакти
+38 (098) 277 28 37
ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ